Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бугра А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Бугра А. В. 
Актуализация мотивационно-целевых установок студентов в системе индивидуализации самостоятельной учебной деятельности при изучении математики [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Молодий вчений. - 2016. - № 3. - С. 353-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_3_84
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бугра А. В. 
Методи індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів ВТНЗ на семінарсько-практичних заняттях з математики [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 27. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_27_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бугра А. В. 
Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 24-29 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 794.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бугра А. В. 
Психолого-педагогічні особливості самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 45. - С. 276-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_45_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 783.867 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бугра А. В. 
Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна дидактична проблема [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бугра А. В. 
Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб'єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти [Електронний ресурс] / А. В. Бугра, О. А. Коновал, Т. І. Туркот // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2017. - Вип. 1. - С. 257-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2017_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 650.564 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бугра А. 
Концептуальні підходи до визначення змісту та технологій самостійної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / А. Бугра, О. Коновал, Т. Туркот // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 7(3). - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_7(3)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 551.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бугра А. В. 
Реалізація компетентністного підходу в процесі самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей під час вивчення математичних дисциплін [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_29
Досліджено сутність компетентнісного підходу, визначено його структуру як взаємозв'язок когнітивного (знання), мотиваційного (урахування потреб, мотивів, пізнавальних інтересів), аксіологічного (мотиваційно-ціннісні ставлення та прагнення особистості до навчання, одержання нової інформації), емоційно-вольового (вміння саморегуляції, самоорганізації, дидактичної рефлексії) складників. З урахуванням особливостей математики як науки і навчальної дисципліни охарактеризовано дидактичну систему організації самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів (ВНЗ) Із використанням дидактичного пакету індивідуальних диференційованих завдань. На засадах компетентнісного підходу обгрунтовано необхідність, зміст та оптимальну структуру дидактичного пакету, елементами якого визначено: окреслені викладачем дидактичні особливості теми, розділу, параграфів, які пропонуються для самостійного вивчення; мета і завдання їх самостійного опрацювання, значущість самостійно опрацьованого матеріалу для вивчення інших навчальних дисциплін і майбутньої професійної діяльності; завдання для самостійного опрацювання теоретичного матеріалу з анотаціями викладача; завдання, які містять систему математичних задач різного (A, B, C, D), рівня складності та спрямованості; творчі завдання, виконання яких оцінюється додатковими балами; завдання для контролю та самоконтролю; інформація щодо оцінювання завдань; завдання на дидактичну рефлексію (виконання яких коментується викладачем усно, без виставлення оцінки балами); література для самостійного опрацювання та поглибленого вивчення теми. У процесі дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність організації самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей ВНЗ на засадах компетентнісного підходу та окреслено перспективність подальших наукових пошуків у цьому напрямі загальними зусиллями науковців-дидактів і математиків-методистів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.016 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пасічник Н. В. 
Аналіз ефективності управління складними виробничими системами [Електронний ресурс] / Н. В. Пасічник, А. В. Бугра, Т. Г. Нікульникова // Бізнес-навігатор. - 2019. - Вип. 5-1. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_5-1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бугра А. В. 
Суть та структура готовності студентів закладів вищої освіти до самостійної навчальної діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Бугра, Т. С. Сулима // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 9. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2021_9_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бугра А. В. 
Технологічні аспекти індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення вищої математики [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_7
В умовах інтенсивного зростання інформації процес формування професійних якостей і здібностей майбутніх фахівців повинен відбуватися впродовж життя. Неперервне навчання є системоутворюючим компонентом освітньої парадигми європейських країн. У цьому контексті самостійна робота студентів, як важлива форма освітнього процесу, повинна стати його безпосередньою основою. Проблема постає більш значущою для студентів закладів вищої освіти технічного профілю, враховуючи прискорений розвиток науки, техніки та технологій. Це, водночас, актуалізує проблему вдосконалення самостійної їхньої навчальної діяльності, одним із шляхів вирішення якої вбачається саме в її індивідуалізації. Використано досвід щодо реалізації та забезпечення процесу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів під час викладання вищої математики. Здійснено аналіз науково-педагогічної та науково-методичної літератури. Розкрито основні технологічні аспекти індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів у закладах вищої світи технічного профілю шляхом сприйняття ними лекційного матеріалу та семінарсько-практичних занять з математики. Обгрунтовано алгоритм використання під час лекційних занять технології, представленої у вигляді "Інтелект-карти", що сприяє розвитку здатності студентів до творчого використання результатів навчання. Зроблено висновки, що аналіз ефективності індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів доводить необхідність її застосування в процесі вивчення математичних дисциплін. Проте, викладені методи не вичерпують весь спектр можливостей викладача. Розширення діапазону методичних прийомів і визначення їх дидактичних можливостей розглянуто як один із векторів подальших дослідницьких пошуків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.09 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Бугра А. В. 
Фахова компетентність викладача як одна з дидактичних умов ефективності індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / А. В. Бугра // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 165–170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського